FANDOM

Kaliope Merowing 1968
Kaliope Merowing
Informacje biograficzne
Płeć

Kobieta

Kolor oczu

Czerwone

Kolor włosów

Czarne

Data urodzenia

20 I 1968
Tarnów, Polska

Data śmierci

-

Rodzina
Status krwi

Czysta

Tytuł(y)

Księżniczka Francuska

Pseudonim(y)

Muza

Różdżka

?

Bogin

?

Patronus

Orzeł

Animag

Orzeł

Zawód

Dyrektor Akademii Magii Beauxbatoms

Kaliope Volturi zd. Merowing urodziła się 20 stycznia 1968 r. w Tarnowie, podxczas ferii zimowych, gdzie spędzali jej rodzice. Jej rodzicami są Hugon Merowing i Leopoldyna Merowing. Ma młodszą siostrę Marię

W latach 1979 - 1986 uczęszczała do Szkoły Magii Czarodziejstwa w Hogwarcie. Należała do domu Slitherin. Od 1983 r. prefekt domu a od 1985 r. prefekt naczelny.
Jest ostatnią przedstawicielką rodu Merowingów razem ze siostrą. Rodzice postanowili wydać je dobrze za mąż. Wybór padł na Volturich, jako, że byli starożytnym rodem wręcz idealnymi kandydatami do ręki Kaliope i Marii. Ostateczny wybór padł na Aro, chociaż chciano wydać ją za mąż za Tobiasza, który ożenił się z jej siostrą.
Ślub odbył się 25 VI 1989 r. Małżeństwo okazało się być szczęśliwe. Kaliope urodziła jedynego syna:Łukasza. Zawarto umowę po narodzinach siostrzenicy Izabeli, że połączy się linie Aro i Tobiasza.

18 października 2006 r. dowiedziała się, gdzie są przetrzymywani jej mąż i syn gdzie byli na wyprawie w Egipcie i wysłała tam ludzi, aby ich odbili.
Była wielką przeciwniczka planów małżeńskich Izabeli i Fineasa Nigellusa Cullena. Utrzymywała kontakt ze synem w tajemnicy podczas jego włóczęgi. To ona zawiadomiła Kajfasza o śmierci Albusa Cullena (dowiedziała się o tym od Łukasza).

Jest Telepatką, chociaż nigdy tego nie pokazuje. Może znać każdą myśl każdego człowieka.

Od 14 maja 2009 jest dyrektorem Akademii Magii Beauxbatons zastępując matkę. W czasie urzędowania wprowadziła nowy przedmiot: Historia Volteru, który jest przedmiotem dodatkowym.

Poprzednik
Leopoldyna Merowing
dyrektor Akademii Magii Beauxbatons
od 2009
Następca
?